keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Here I am.

SE on ollut mielessä pelottavan usein. Välillä on melkein tukahduttanut, kun ei ole päässyt tekemään SITÄ. Aina ei ehdi. Jaksa. [Parhaimpia tekosyitä, ihan sama mistä puhe.. :D]

Ooh, kuinka järkyttävän iso halu on ollut kirjoittaa! Ongelmanihan vain on se, että:
a) En ole koskaan kotona. Olen aina joko treeneissä, työ-hommissa tai roller derby-seuramme asioissa.
b) Joku roikkuu kokoaika näyttöni vieressä :D En osaa kirjoittaa ilman, että saisin tehdä sen rauhassa.
c) Kun minä kerran viikossa ehdin silloin "rauhan aikana" avata koneen, jumitun sillä joko Facebookkiin tai muualle. Yleensä derbyyn liittyvissä asioissa. Tai luen itseäni kiinnostavia juttuja. Soppailen. Tai sitten vaan selaan sitä Facebookkia ylös ja alas - Koska se näyttää niin erilaiselta koneella! Ja enhän ole sitä ehtinyt vähään aikaan tekemään! ..Niinpä niin.

Edelliseen tekstiini palatakseni: Eipä todellakaan tiennyt tyttö missä olisi reilun puolen vuoden päästä. Ou mai miten hymyilyttääkin se, mihin seuraava puolikas vuosi minut vie!

Tällä hetkellä olen siis tässä:
Derby on vienyt kokonaan sekä mieleni, että sydämeni. Ei mene päivääkään, että asiasta ei puhuisi: jo pelkkä puhelin laulaa joukkueen viestejä aika ajoin. Seuran hallitukseenkin hyppäsin mukaan, joten sitäkin myötä hieman enemmän tekemistä. Minua huvittaa ajatus, että puhun derbystä yhtä paljon kuin pienten lasten äidit vauvoistaan. Hoksasin tämän itse työmaalla tuossa yksi päivä, kun tuli ajatus, että kuinkahan kauan nämä jaksavat kuunnella, kun joka väliin heitän lajista jotain :D !

Henkinen hyvinvointini on tällä hetkellä korkeammalla kuin koskaan ja todellakin hymyilyttää ja lämmittää sydäntä ajatus, missä olen senkin kanssa seuraavan puolivuotisen kuluttua :)

Opiskelen alaa, josta todellakin nautin. Kaikki tuntuu niin luontevalta. Tämä voi olla yksi niistä asioista, joita minun kuuluukin tehdä. Ainakin olen oikealla tiellä ja seuraavat kuukaudet tulevat näyttämään lisää haasteita ja vahvistamaan fiiliksiäni alan suhteen.

Mikäpä tässä,
Life is gooood. :) Palaillaan pian tarkemmin, käynnistellään vielä vähän :)

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti